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Nys (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • August 2017 • 2 Wochen • Strand
Viel erwartet, aber bitter enttäuscht!!!!!!!
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Außen hui, innen pfui! Außenanlage sieht soweit gepflegt aus und unser erstes bezogenes "Zimmer" (Bettlaken schmutzig, Schimmelbefall, fauler Geruch aus dem Abfluss) wurde gleich nach Ankunft auf Beschwerde anstandslos getauscht aber: Pool / Liegen für die Masse an Hotelgästen viel zu klein / zu wenig, kein Bademeister den ganzen Tag weit + breit zu sehen, Liegen nur auf Kampf morgens gegen 8-9 Uhr verfügbar, Essen sowie lokale Getränke unterirdisch schlecht (5x Auswärts Essen gegangen trotz ALL-inclusive!!), Zimmer sowie Bett nicht besser als im Stundenhotel, Handtücher (€ 1,- pro Tag) + Safe (€ 3,- pro Tag) nur gegen Gebühr jeweils nutzbar, Snacks steinhart anscheinend vom Vortag aufgewärmt etc.


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht

  • Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher schlecht
  • Ausflugsziele sowie Sandstrand nur mit Mietwagen erreichbar!


    Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im August 2017
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Nys
    Alter:41-45
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Patricia, Thank you for your feedback; It is always disappointing for us when a guest leaves our Hotel unsatisfied with his experience. Nonetheless, i am appointed to clarify some points as we all believe that they are negatively exaggerated. There is a complete description of the Hotel in the catalogues of all our Tour Operator partners, so all potential holiday makers know exactly which their entitlements are and what they pay for! We are 500 meters prior to the point where sandy beaches start to an expanse of 35 kilometres! Sandy beaches on Kos can be found all around the island's perimeter. Our receptionists would have been pleased to give you all information if you had requested it. We are happy you have appreciated the services,the friendliness and the assistance of our attentive staff despite your ungenerous rating for them. We can not be less than surprised, as there is not even one record of a complain from you, neither from your tour operator on your behalf; you were joining all three meal settings as our receptionists recall, and never approached the desk for the slightest complain neither for our food on offer, nor for the snacks that are offered between the meals; at this point, we kindly inform you that what is offered in our Hotel is daily fresh cooked or baked! You have stayed with us for two weeks despite your negative impression about everything; this is also very surprising as the easiest and most normal was to request a Hotel change! We thank you for staying at Apollon sincerely yours Hotel Management and staff