- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
My wife and I spent three nights at this hotel in beautiful Antwerp. Ihr first impression of the hotel was rather good. The check-in went smoothly and the lobby was clean and appealing. Our room was on the 7th floor and it had a nice view over the city. At first glance it appeared clean to us as well. After the first night, however, we noticed small blood stains on the sheets as well as itchy stings on our skin. My first naive thought was that maybe the sheets were already stained and the stings were mosquito bites. Obviously they were not and after the second night I found a bed bug right next to me and another one climbing on the wall. I talked to the receptionist about that and all he offered us was a new room and a 'sorry about that'. This was really shocking, since for me bed bugs are pretty much the pinnacle of bad things that can be found in a hotel room and certainly not some small flaw such as an old shower curtain or a stained carpet. During the check-out we were asked about our stay and after replying that we had our troubles enjoying the weekend under the described conditions the receptionist's reaction was 'Oh yes, I heard about that. Sorry.'. The terribly itching stings that are still visible today really spoiled our time in the lovely city of Antwerp. We will come back, but certainly not to this hotel. I wrote an email to tryp by wyndham hotels informing them about our experience in Antwerp and I am still waiting for a reply to this day. All in all a very poor philosophy of treating your customer. Never again Tryp by Wyndham, especially not in Antwerp!
Zu den Zimmern möchte ich nur so viel sagen: Wir hatten Bettwanzen. Die Reaktion der Rezeptionisten ließ zudem vermuten, dass dies nicht das erste Mal gewesen sein muss. Man gab uns einfach ein neues Zimmer und die Sache war für das Hotel erledigt. Später kam die Putzfrau in unser altes Zimmer und suchte mit einer Handy-Taschenlampe bewaffnet die Wanzen um diese zu entfernen. Ein Kammerjäger, wie es bei Bettwanzenbefall ZWINGEND nötig ist, wurde mit Sicherheit nicht eingeschaltet.
Das Frühstück war in Ordnung, aber mehr nicht. Kaffee aus Instant-Pulver und abgepackter Aufschnitt und Brotaufstriche.
Auf unseren Hinweis, dass unser Zimmer mit Bettwanzen befallen ist, reagierte man eher gleichgülltig, fast routiniert. Es gab keinerlei Aufmerksamkeiten seitens des Hotels (eine Flasche Wein, ein kostenloses Upgrade oder eine sonstige Aufmerksamkeit hätte ich als angebracht empfunden). Auch auf eine spätere Beschwere per Email wird nicht mehr reagiert. Zunächst hieß es man könne unsere Reservierung nicht mehr finden, nachdem Name, Buchungsnummer, Bestätigungsnummer etc. genannt wurden gibt es seit nunmehr zwei Wochen keine Antwort mehr von Tryp by Wyndham.
Die Lage ist ganz gut, das Zentrum erreicht man mit Bus oder zu Fuß innerhalb einer halben Stunde. Leider ist die Straße sehr laut, sodass man mit offenem Fenster nicht schlafen kann, wenn sich das Zimmer zur Straße hin befindet.
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
Keine.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 3-5 Tage im November 2018 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Niklas |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Niklas, Thank you for your expressive and honest feedback. We are extremely sorry for the inconvinience you experienced during your stay with us. Please know that we will adjust our housekeeping team to notice these incidents in time and to signalize them before the room is put into use. There are no words enough to express how sorry we are to read that you have experienced such a situation. Probably you have got the wrong contact details to get in touch with us. Feel welcome to contact me directly through rdm@trypantwerp.com so we can discuss any compensation for this inconvinience. With kind regards, Daisy Belo Front Office Manager