Sehr freundliches Personal , sauber, das Essen und der Service im Restaurant war super , keine Wartezeiten auf Getränke und beim abräumen der gebrauchten Teller
Das Zimmer war gut , allerdings wurde der Balkon 3 Tage nicht gereinigt es lagen 3 Tage lang Scherben einer runtergefallenen Flasche auf dem Boden
Perfekt
Super
Die Lage war wunderschön, die Umgebung eher kahl und unsauber, wir waren im Zimmer 55 und hatten Sicht auf Schrebergärten , in einem Garten war ein Hund in einem kleinen Zwinger eingesperrt und hat den ganzen Tag gebellt und gejault , das hat mich nicht gestört aber mir tat das Tier so leid , ich habe dort die ganze Zeit niemanden gesehen der sich um das Tier kümmert oder ihn mal raus lässt , für mich war es dadurch sehr bedrückend , mich auf dem Balkon aufzuhalten
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Perfekt
- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im September 2025 |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Konny |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Konny, Thank you very much for taking the time to share your detailed feedback about your recent stay with us. We truly appreciate your kind words regarding our friendly staff, the cleanliness of the hotel, and the quality of our restaurant’s food and service. It is always rewarding to know that our efforts are recognized and that you enjoyed many aspects of your visit. We appreciate your observation regarding the balcony and have shared your feedback with our housekeeping team to ensure that extra care is taken moving forward. We apologize if this aspect of your stay did not reflect our usual high standards. Regarding the dog you mentioned, we would like to clarify that the animal is not located within our property but in a private area nearby. Nevertheless, if you had informed us during your stay, we would have immediately contacted the relevant local authorities to look into the matter. We understand how distressing this must have felt, and we truly appreciate your compassion. Once again, thank you for your valuable feedback. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon and offering you an even more enjoyable experience. Warm regards, Seaside Team