- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
Als wir ankamen wollten sie an der Reception extra Geld für das bereits gebuchte zimmer."Ich tuhe mein bestes für sie uns sie dann bitte für uns" sagte er.Nachdem wir 40€ gezahlt haben für nix hat mann uns später versprochen das wir die 40€zurückbekommen weil wir uns beschwerten.Aber es passierte nix.Die arbeiten zusammen und bereichern sich nebenbei.Dieses haben bei vielen Gästen gemacht.Finger weg von diesem Hotel.Essen eintönig..Null auswahl.Kleine plastikbecher überall auch an der beach bar und reception.WLAN kostenpflichtig.Stand NICHT in derAngebotsbeschreibung.Animation TOP.Geben sie mehr aus und gehen Sie in bessere hotels weil in Ägypten außerhalb nix los ist.Taxifahrer warten und liefern sie in Läden ab mit den sie kooperieren.Überall will mann Trinkgeld und wird angequatscht.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 2 Wochen im August 2018 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Necla |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 1 |
Dear our Valuable Guest, Thank you for choosing Sea Star Beau Rivage Hotel for your holiday, and for completing our on-line guest questionnaire. Your feedback is not only essential but is also a helpful for the hotel management. We have read your comments regarding your stay carefully, and would like to inform you the following: 1- Regarding the front office desk, please be informed that we will investigate and take an immediate action in case of we prove that is true. 2- Regarding to monotonous food, please be informed that we have 9 days cycle different buffets. 3- Regarding to the plastic cups, we keep it only for water dispensers, and for other beverage there are Acleric big cups. 4- Regarding to the WiFi, actually we described it for all our travel agency brochures “that it is for extra charge”. 4- regarding to the Tip , Kindly be informed that it is just a gift from the guest to the employee without any pushing. Please be assured that we are taking the necessary actions in order to complete the satisfaction of our guests. we would like to thank you once again for your feedback and we are looking forward to welcome you back at Sea Star Beau Rivage Hotel. Sea Star Beau Rivage Management team,