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Marion (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juli 2012 • 1-3 Tage • Stadt
Fürs Geld zu teuer und kein deutsches Fernsehen!
3,7 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht
  • Behindertenfreundlichkeit
    Eher gut
  • Zustand des Hotels
    Eher schlecht
  • Allgemeine Sauberkeit
    Eher gut

Für eine Übernachtung war das zimmer zu teuer. Es gab kein deutsches fernsehen. Die lage war nicht so gut nachts hörte man die straßenbahn.Das badezimmmer war alt der fön hat funken von sich gegeben .


Zimmer
  • Eher schlecht
    • Zimmergröße
      Eher schlecht
    • Sauberkeit
      Eher schlecht
    • Ausstattung des Zimmers
      Eher schlecht

    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Eher schlecht

    Service
  • Eher gut
    • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
      Eher gut
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Eher gut
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Eher gut

    Familien
    • Familienfreundlichkeit
      Eher gut

    Lage & Umgebung
  • Gut
    • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
      Gut
    • Restaurants & Bars in der Nähe
      Eher gut

    Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Kultur & Erlebnis
    • Ausgehen & Nightlife

    Verkehrsanbindung
    • Lage für Sehenswürdigkeiten
      Gut

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlechtHotel wirkt schlechter als angegebene Hotelsterne
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1-3 Tage im Juli 2012
    Reisegrund:Stadt
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Marion
    Alter:46-50
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Marion, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We regret that your stay at Pentahotel Brussels City Centre did not meet your expectations in terms of value and amenities. We understand the importance of a seamless viewing experience, and while we do offer a selection of international channels, we will consider your preference for German television for future improvements. Regarding the convenience of our location, we are nestled in the vibrant Sint-Gillis neighborhood, close to various attractions and with easy access to public transport, which usually garners appreciation from our guests. Nonetheless, we apologize if the urban soundscape affected your rest, and we would like to suggest our rooms at the rear of the hotel for a quieter environment for any future stays. We also acknowledge your comments on the bathroom and want to assure you that we are committed to maintaining high standards of cleanliness and functionality in all areas of our hotel. Finally, we hope you were able to appreciate some of the unique features of Pentahotel Brussels City Centre, including our signature Pentalounge, a destination in itself for both relaxation and enjoyment. We would be honored to have another opportunity to welcome you back and provide a stay that not only meets but exceeds your expectations. With warm regards, Menno de Richemont, Regional Director Belgium