Wir waren jetzt das 5 mal für mehrere Tage in Dubai dies war mit Abstand das schlechteste Hotel im Preis Leistung Verhältniss
- DeutschkenntnisseEher schlecht
Bester Service
- Nirgends
Viel versprochen und nichts hat geklappt
Nur erwartete Kosten
- Nein
Der gebuchte Premium Club war ein Leeres Zimmer ohne jeglicher Bewirtung oder Service .keinerlei Angebote weder Snacks noch Getränke Nur Wasser Das bereits bezahlte lunsch Paket hat uns nie erreicht stand einfach am Tag der Abreise nicht zur Verfügung
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Ich |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us at NH Collection Dubai The Palm. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations. If your time permits, we would greatly appreciate it if you could provide us with more details about your experience. Your insights are invaluable as we continuously strive to enhance our guests' experiences. We appreciate your input and hope to have the opportunity to provide you with a much-improved stay in the future and we look forward to hearing from you. Kind regards, Oussama El Ghazali Hotel Manager