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Urlauber
Alleinreisend • März 2024Business trip stay
3,8 / 6

Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher gut
  • Schlafqualität
    Eher gut
  • Sauberkeit
    Eher gut

Man sollte um ein Zimmer zum Innenhof bitten. Fenster war schlecht isoliert und man hörte die Züge sehr laut. Die Klimaanlage rattert auch die ganze Nacht. Kaffeekapseln und stilles Wasser war im Zimmer drin und Platz war auch okay. Das Frühstück war zwar etwas teurer, dafür aber exzellent. Das Personal grundsätzlich auch sehr freundlich.


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Gut
  • Geschmack
    Gut

Ambiente beim Essen

  • Schuhe & lange Hose

Service
  • Deutschkenntnisse
    Schlecht

Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Sonstiges

Extrakosten

Nur erwartete Kosten

  • Ja

Infos zur Reise
Verreist als:Alleinreisend
Infos zum Bewerter
Vorname:Urlauber
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Urlauber, We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay while staying with us at NH Collection Antwerp Centre. We constantly aim to provide our guests with the finest of facilities and services and we very much regret that we did not completely meet your expectations as you rated us 3.8 out of 6. We apologize for the inconvenience caused by the noise from passing trains and the issue with the air conditioning. In the future, please feel free to reach out to us directly for assistance during your stay. We're here to ensure your comfort and satisfaction. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a seamless experience. We're delighted to hear that you found the room amenities satisfactory, enjoyed our excellent breakfast options, and experienced friendly service from our staff. Your comments are invaluable to us as we strive to enhance our guests' experiences. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay. With kind regards, Emilia Wierzbicka, Guest Relations Manager