- BehindertenfreundlichkeitGut
- Zustand des HotelsSehr gut
- Allgemeine SauberkeitSehr gut
Kein deutschsprachiges Fernsehen gefunden. Leider war auch kein deutschsprachiger Mitarbeiter an der Rezeption. Ansonsten waren alle Servicemitarbeiter sehr aufmerksam .
- ZimmergrößeSehr gut
- SauberkeitSehr gut
- Ausstattung des ZimmersSehr gut
- Atmosphäre & EinrichtungSehr gut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSehr gut
- EssensauswahlSehr gut
- GeschmackSehr gut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Eher gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftGut
- Rezeption, Check-in & Check-outEher gut
- FamilienfreundlichkeitSehr gut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher gut
- Restaurants & Bars in der NäheEher gut
- FreizeitangebotEher gut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Entfernung zum StrandEher gut
- Lage für SehenswürdigkeitenEher gut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 3-5 Tage im April 2018 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Thorsten |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 31 |
Dear Guest, Thank you for choosing Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai for your recent stay in Dubai Whilst, I was happy to receive your perfect ratings of your overall experience at the hotel, I am truly sorry for the inconvenience that caused you by the highlighted concerns in the review. I totally understand the issue of the language barrier that really hinders the interaction. However, I am happy that we do have a German speaker in the team, but not exclusively for the Front desk and further look forward to strengthen our team with more multilingual employees to ensure better communication for the guests in the hotel. Regarding the German channels, we are happy to share that we have recently incorporated the TV list with the German channels Nevertheless, thank you for sharing your feedback with us and I do hope that you would choose us again, should your travel plan bring you this way in the near future. With kind regards Fabien Chesnais General Manager