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Thorsten (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • April 2018 • 3-5 Tage • Strand
Super Hotel
6,0 / 6

Allgemein
  • Behindertenfreundlichkeit
    Gut
  • Zustand des Hotels
    Sehr gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Sehr gut

Kein deutschsprachiges Fernsehen gefunden. Leider war auch kein deutschsprachiger Mitarbeiter an der Rezeption. Ansonsten waren alle Servicemitarbeiter sehr aufmerksam .


Zimmer
  • Zimmergröße
    Sehr gut
  • Sauberkeit
    Sehr gut
  • Ausstattung des Zimmers
    Sehr gut

Restaurant & Bars
  • Atmosphäre & Einrichtung
    Sehr gut
  • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
    Sehr gut
  • Essensauswahl
    Sehr gut
  • Geschmack
    Sehr gut

Service
  • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
    Eher gut
  • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
    Gut
  • Rezeption, Check-in & Check-out
    Eher gut

Familien
  • Familienfreundlichkeit
    Sehr gut

Lage & Umgebung
  • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
    Eher gut
  • Restaurants & Bars in der Nähe
    Eher gut

Aktivitäten
  • Freizeitangebot
    Eher gut

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Strand
  • Entfernung zum Strand
    Eher gut

Verkehrsanbindung
  • Lage für Sehenswürdigkeiten
    Eher gut

Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Dauer:3-5 Tage im April 2018
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Thorsten
Alter:36-40
Bewertungen:31
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you for choosing Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai for your recent stay in Dubai Whilst, I was happy to receive your perfect ratings of your overall experience at the hotel, I am truly sorry for the inconvenience that caused you by the highlighted concerns in the review. I totally understand the issue of the language barrier that really hinders the interaction. However, I am happy that we do have a German speaker in the team, but not exclusively for the Front desk and further look forward to strengthen our team with more multilingual employees to ensure better communication for the guests in the hotel. Regarding the German channels, we are happy to share that we have recently incorporated the TV list with the German channels Nevertheless, thank you for sharing your feedback with us and I do hope that you would choose us again, should your travel plan bring you this way in the near future. With kind regards Fabien Chesnais General Manager