- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
Der erste Anblick ist traumhaft, jedoch ist das Hotel auf keinem Fall eine 5 Sterne Kategorie! Die Zimmer sind alle sehr hellhörig, das erste Zimmer hatten wir über der Küche (trotz Buchung mit seitlichen Meerblick), das zweite im Eingangsbereich besser! Leider braucht man zwingend ein Handy, da es keine Karten bei der Bar oder in dem Restaurants gibt, man muss diese mittels QR Code selbstständig ablesen! Es fehlen auf alle Fälle sanitäre Anlagen, es gibt 2 Duschen auf dem Weg vom Strand ins Hotel und im Pool Bereich ein Häuschen mit 2 Toiletten und einer Dusche, die so eng sind dass man sich nicht ordentlich umziehen kann...es ist einfach zu klein für diese größe der Anlage! Der Kids Club ist erschreckend fad, 2 Damen sitzen in einem kleinen Häuschen, wenn Kinder reinschauen werden sie nicht angesprochen und Popcorn/Zuckerwatte gibt es so gut wie nie und wenn, dann muss man schnell sein weil die angegebene Uhrzeit nicht eingehalten wird! Zusätzlich fehlt eine Snack Bar! Also für diesen Urlaub haben wir wirklich lange gespart und dann so eine große Enttäuschung!
Sehr klein, alt, hellhörig
Sehr wenig Auswahl beim Hauptbuffet und die Nachspeisen sind nicht essbar
Sehr nettes Personal, das man sich dennoch gut betreut fühlt
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 1 Woche im September 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Anja |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 3 |
Dear Anja, we appreciate you taking the time to share your feedback regarding your recent stay. We are sad to hear that your experience did not meet your expectations, and we would like to address your concerns. First of all, we would like to thank you for recognizing our staffs' efforts and hospitality. Your feedback is most important for us and we are sad that this aspect did not lead to a general higher rating and a more satisfying holiday experience for you. Concerning the room, we would like to mention that our hotel was renovated in 2011. Every year, repairing and constructions are done to keep the hotel in best condition and if something comes to our attention, we are here to assist our guests anytime they wish. As our staff members are always available for you, we are glad that our Front Office Team provided you with a room change following up to your expectations. Regarding our F&B offerings, we would like to mention that we are passionate about offering rich culinary experiences in the all-inclusive and à la carte restaurants of our hotel, inspired by the Greek and international cuisine, always accompanied with the most exquisite drinks and cocktails to please the most demanding palates. We understand that each guest has a different taste and we always try our best to address them accordingly. Our chef is always available to prepare dishes tailor-made on your taste and we were happy to arrange reservations in our different a la carte restaurants for you. We deeply regret that your experience was not as fulfilling as expected, as our intention is to offer our guests great memories and experiences, that make them all coming back each year. We want to thank you once again for providing us with your valuable feedback, as this helps us to improve day by day. Please rest assured that all your comments will be shared with all concerning departments. We sincerely hope you might consider affording us another opportunity in the future. It would be our privilege to showcase the remarkable stay that is synonymous with our establishment and to provide you with the experience you rightfully deserve. Kind regards, Mitsis Faliraki Team