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Christoph (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • November 2023 • 3-5 Tage • Stadt
War okay aber nicht nochmal
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Das Hotel hat einen sehr guten europäischen Standard, es ist modern und liegt direkt am Nachtmarkt. Ebenfalls ist das buffet sehr groß


Zimmer
  • Gut
  • Zimmer sind groß allerdings ist die Deckenhöhe Gewöhnungsbedürftig


    Restaurant & Bars
  • Sehr gut
  • Das Frühstück war sehr lecker ebenfalls ist die rooftop sehr gut von der Snackauswahl


    Service
  • Eher gut
  • Die anderen Hotels in Thailand waren vom Service her besser. Die Rezeption ist sehr freundlich allerdings beim Frühstück war es nicht so


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Es ist direkt am nachtmarkt und abends sehr ruhig


    Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Kultur & Erlebnis
    • Ausgehen & Nightlife

    Ein Fitnessstudio sowie ein Pool sind vorhanden


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:3-5 Tage im November 2023
    Reisegrund:Stadt
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Christoph
    Alter:31-35
    Bewertungen:7
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Christoph, Thank you for choosing Melia Chiang Mai and for taking the time to provide us with your valuable feedback. We are delighted to hear that you appreciated our prime location by the night market, the spaciousness of our rooms, and the delicious breakfast and MAI The Sky Bar's snack selection. It is also great to know that we have reached a modern European standard given the convenient location and modern facilities we strive to maintain throughout the hotel. We understand that the unique ceiling height in our rooms may require some adjustment and we appreciate your patience and adaptability in this regard. Your feedback regarding the service, especially during breakfast, is particularly important to us. While we are glad that you found our Reception team to be friendly, we are concerned to hear that your breakfast service experience did not meet the same standard. We aim to provide consistently high-quality service across all areas of our hotel, and we apologise for falling short of this aspect during your breakfast experience. Please be assured that we take your comments seriously and will address them with our team to ensure we improve our service quality and provide a more seamless and enjoyable experience for all our guests. We hope that despite these issues, you will consider Melia Chiang Mai for your future travels so we may have the opportunity to better serve you and provide the exceptional stay that you deserve. Warmest regards, Lalita de Boer Guest Experience