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SM (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Oktober 2024 • 2 Wochen • Strand
Einmal und nie wieder...
4,0 / 6

Allgemein

Sehr altes Hotel/ Bungalow Dorf. Ungepflegt, sehr unsauber, defekte Sanitäreinrichtung,keine Hygieneprodukte vorhanden. Reinigung der Unterkunft nur sporadisch, Handtuchwechsel unkontrolliert. Personal lustlos. Essen sehr langweilig und lieblos zubereitet, 14 Tage immer das Gleiche. Wurst beim Frühstücken schon trockene Ränder. Insgesamt kann man das gesamte Hotel nicht weiter empfehlen. Preis Leistung steht in keinem Verhältnis. Die wunderbare Lage der Anlage tröstet leider nicht über alles hinweg.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:2 Wochen im Oktober 2024
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:SM
Alter:51-55
Bewertungen:3
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your impressions. We’re sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Please allow us to clarify a few points. Our housekeeping team works diligently every day to maintain cleanliness throughout the hotel. We regret if there were any oversights during your stay, and we will follow up with the relevant team. We understand that buffet repetition can be a concern, especially for longer stays. However, the menu rotates and includes a variety of meat, fish, fresh vegetables, and other options. All food is freshly prepared daily, and items such as cold cuts at breakfast are kept under supervision and regularly replenished. The hotel is situated in a naturally windy coastal area, which may contribute to occasional environmental wear, but it is certainly not reflective of poor hygiene or lack of care. Our maintenance team is continuously working to keep facilities in good condition, and we’re sorry if anything fell below standard during your visit. While we’re pleased you appreciated the beautiful location, we regret that the overall experience did not meet your expectations. We will take your feedback seriously and use it to help improve our service moving forward. Best regards, General Manager