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Vicky (19-25)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Paar • Juni 2022 • 1 Woche • Strand
Unnötiger Aufenthalt
1,0 / 6

Allgemein
  • Zustand des Hotels
    Schlecht
  • Allgemeine Sauberkeit
    Schlecht

Diesen Urlaub hätten wir uns definitiv sparen können! Enttäuscht von Tui und dem Hotel. Es gibt Besseres für diesen Preis.


Zimmer
  • Ausstattung des Zimmers
    Sehr schlecht

Sehr staubig; Flecken an Wänden, Vorhängen; schmutziges Geschirr wurde nicht gewechselt; die Halterung der Seifenspender im Bad sind aus der Wand gehangen; die Seifenspender sind unhandlich und es ist schwierig Shampoo etc. rauszudrücken.


Restaurant & Bars
  • Geschmack
    Eher schlecht

Immer dasselbe.


Service

Lästig bzw. unprofessionell. Das Animationsteam ist das Letzte - so etwas inkompetentes habe ich noch nie gesehen. Bevor man dies präsentiert, sollte man es bleiben lassen.


Aktivitäten
  • Freizeitangebot
    Sehr schlecht

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Ich hatte einen Unfall beim Pool. Mir wurde nicht geholfen (Erste Hilfe), da bei allen Schildern steht "Es wird keine Haftung für Verletzungen oder Todesopfer übernommen.".


Pool
  • Zustand & Qualität des Pools
    Eher schlecht

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:1 Woche im Juni 2022
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Vicky
Alter:19-25
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Ms. Jagschitz, Firstly, we would like to thank you for taking the time to write valid review about your recent stay with us at Jaz Casa Del Mar Beach. We deeply regret to know that we failed to meet your expectations in some areas. Be sure that we are always open for any constructive comments from our guests, as this can definitely help to monitor our operation better and continue to improve our services. Kindly be informed that we already discussed your comments with our Executive Housekeeping , and we can assure you that he is personally following up daily room cleaning, as well as please note that all described technical shortcomings in the room were immediately fixed. Please be informed that we are serving weekly menu in our Main restaurant Palmira with more than 40 items available , as well as 3 Ala carte restaurants (Mediterranean, Grill and Italian cuisines) are accessible each once a week. In addition to this, we are offering wide variety of snacks and hot dishes in our Aqua restaurant by the pool. Please accept our sincere apologies for any shortcomes happened with your good self by the pool, unfortunately we were not aware about this incident. Kindly note that our Recreation team members are always available around pool area to follow up daily operation, and the First aid boxes are 24/7 obtainable on the beach and with Reception team. Ms. Jagschitz, once again, thank you very much for your constructive feedback and we are looking forward in welcoming you back to the Jaz Casa Del Mar Beach. With best regards, Hotel Management