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Sabrina (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • August 2023 • 2 Wochen • Strand
Man braucht sehr viel Taschengeld
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Riesen Anlage sehr gepflegt viel verschiedene Aktivitäten für Kinder . Die Service Mitarbeiter waren teilweise sehr nett oder ok . Essenauswahl war sehr bescheiden … eig gab es jeden Tag das gleiche … und für Vegetarier kaum was an Gemüse … was ich sehr schade fand . Was uns sehr gestört hat waren die aufdringlichen Verkäufer ( Photografen etc) jeden Tag wieder auf neue zu getextet … mit angeboten Preise waren unverschämt teuer ! Minibar Preise auch eine riesengroße Frechheit… also immer Augen auf und auf die Preisliste schauen . Und zu guter letzt wer glaubt im Meer schwimmen zu gehen …. Das wird leider nichts …. Es ist jeden Tag Ebbe … also muss man ein Tagesausflug buchen um im Meer zu baden oder schnorcheln zu gehen .


Zimmer
  • Sehr gut

  • Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im August 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Sabrina
    Alter:36-40
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Bluemarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. However we would like to thank you for your positive comments about our hotel, activities and employees. With regards to your comment about the sellers, we would note that they are third party companies and the hotel has no control over the their pricing. We would advise that there is a "relaxing area" in which the sellers are only allowed for one hour during the day. Nevertheless, your feedback has been forwarded to the hotel management. With regards to your comments about the minibar being with extra charge, we would like to highlight that it is described as extra charge service in all agencies brochures and well documented on travelers’ forums and in our all-inclusive formula. We do advertise that the sea is extremely shallow. Unfortunately this is part of the natural landscape here and we are unable to change this. We have applied for permission to build a jetty but a minimal amount are given permission every year in order to minimize the impact on the red sea, but we hope to be able to build one soon in order that everyone can enjoy the sea and snorkeling, although we do have a small in house reef nearby. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager