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Leider unfreundliches Personal. Sind sehr darauf fixiert früher frei zu machen. Ich verstehe, das die Arbeit sehr hart für sie ist. Aber wenn ich einen Urlaub buche , für den ich das ganze Jahr über spare, ist es einfach nur schade. Wir haben uns nicht Wohlgefühlt. Nach 23:30 Uhr gibt es keine Möglichkeit mehr etwas zu trinken oder gemütlich mit Musik irgendwo zu sitzen. Dreckiges Zimmer, bei Anreise. Kaputte Klimaanlage, die nicht repariert wurde , während des Aufenthaltes. Kaputter Save ,wo sich die Rezeption nicht drum gekümmert hat. Essens Zeiten werden nicht eingehalten, man wird einfach nicht mehr reingelassen oder drum gebeten den Teller stehen zu lassen, obwohl das Restaurant laut Beschreibung noch auf hat. Beim Check- in wird Geld von einem verlangt, damit man schneller auf das Zimmer kann. Wir mussten 3 Stunden warten, nach einem Nachtflug. Leider kein Meer , durch permanente Ebbe. Hotelanlage und Garten an sich schön, aber mehr auch nicht.
Beliebte Aktivitäten
- Wellness
- Sport
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1-3 Tage im Juni 2023 |
Reisegrund: | Wandern und Wellness |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Laura |
Alter: | 14-18 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. With regards to all-inclusive hours, these are as advertised and are as standard for all-inclusive in most places all over the world, including Egypt. Also, our staff is respecting meal schedules in the main restaurants, pool bars and a la cartes restaurants. We are very surprised about your comments about our staff, as we continuously receive praise and excellent scores regarding the staff, with very good comments about their friendliness and professionalism. This is something that is the core of our hotel operation and that we continuously work on improving by trainings in daily operations. Nevertheless, we have forwarded your comments to the hotel management for their perusal and action where deem needed. We would like to note that our Engineering team is in operation 24/7 on the resort’s premises, and available to investigate, check and fix the arising issues, if reported. We do advertise that the sea is extremely shallow. Unfortunately this is part of the natural landscape here and we are unable to change this. We have applied for permission to build a jetty but a minimal amount are given permission every year in order to minimize the impact on the red sea, but we hope to be able to build one soon in order that everyone can enjoy the sea and snorkeling, although we do have a small in house reef nearby. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager