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Dieses Hotel wird gerade von unserem Team beobachtet und überprüft.
- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Sehr gepflegte Anlage mit tollen Pools. Das Hotel ist sehr groß und deshalb verläuft sich alles. Die Rutschen waren leider nur für große Kinder. Überall gab es Möglichkeiten etwas zu snacken oder zu trinken. Die Liegen waren leider in keinem guten Zustand mehr. Die Massage Preise waren sehr überteuert.
Die Zimmer sind sehr großzügig aber leider schon in die Jahre gekommen.
Das Essen im Restaurant war leider nicht meins. Aber Essen ist immer Geschmackssache. Dennoch wird sehr sehr viel geboten. Es gibt jeden Tag verschiedenes Essen. Das Angebot an Süßspeisen ist überwältigend!! Es gibt ein Kinderbuffet. Eine große Auswahl an Brot. Frisches Obst. Leider gab es nur ein Mal die Woche frische Garnelen.
Alle Mitarbeiter sind wirklich freundlich und sehr bemüht.
Nur 20 Minuten vom Flughafen entfernt aber leider keine Einkaufsmöglichkeiten außerhalb des Hotels.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Der Kinderclub ist richtig toll. Die Mädels geben sich wirklich viel Mühe. Es wird viel für die kleinen geboten.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 2 Wochen im Mai 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Daria |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 3 |
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our well maintained complex, pools, facilities, helpful staff. the kids club and activities. Regarding your comment about the slides, kindly note that we do have 22 slides in the resort, out of which 10 are for kids. However, if kids would like to use the adult slides, they need to reach at least 120 or 130 cm. This is due to safety reasons. With regards to your comments about our rooms, we would like to highlight that the hotel is in full operation 365 days a year and updates are subject to an ongoing process, when and as needed, for example with grouting, upholstery renovations, polishing works, paintings etc. Although we have not been closed for full renovations, we do our best to keep our rooms at a good standard, which is acknowledged by most of our guests praising the high standards of our rooms keeping in consideration that the hotel has opened in 2009. Nevertheless, we will be looking further into your kind suggestions, as we always thrive to improve ourselves in all aspects of the hotel. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager