oba wia!!! nochdem si si aufgregt haum, weil i ANGEBLICH gschnorcht hob dabei und se si imma nu trud haum, hob i wieda an griagt im Schlofzimma.
Laber u. Quatschthread Österreich
-
geschrieben 1225979016000sei es wie es sei, stirbt Kuah bleibst Hei, stirbts Koib a, bleibst Hei vo zwa!
-
geschrieben 1225979212000
Gewusst wie
, na is Schlofzimma kummt ma kaner eine ,do missart i daun imma umadumdisskutiern wos gschaut wird, des tua i ma net au
Einem frohen Gemüt lacht die Sonne auch bei Regenwetter. -
geschrieben 1225979714000
nochdem mei plotzt auf ds cuoch meistens besetzt is und mi des sötn intressiert wos si de Knecht auschaun geh i hoit Fiaß hochlogern und Augen schonen, sich e kan Füm gaunz.
sebst so a blede Serie - des end muaß i rodn. :sad:
sei es wie es sei, stirbt Kuah bleibst Hei, stirbts Koib a, bleibst Hei vo zwa! -
geschrieben 1225979836000
mei kl. Knecht hot a Gripp, oda so und schlecht is erm a dabei hob i extra desweng a Hernasuppm gmocht, - wia soi denn der gsund wern waun as nur auschaut????
sei es wie es sei, stirbt Kuah bleibst Hei, stirbts Koib a, bleibst Hei vo zwa! -
geschrieben 1225980143000
Ich sehe das Ende der Filme auch selten weil ich immer in den Werbepasuen einschlafe.
:rofl:
Fange jetzt an zu leben und zähle jeden Tag als ein Leben für sich (Seneca, römischer Philosoph) -
geschrieben 1225980151000
Host vielleicht sei Lieblingspipale in de Suppn g´haut????
Einem frohen Gemüt lacht die Sonne auch bei Regenwetter. -
geschrieben 1225980559000
Ich mach dann immer leiser und bis zum Ende der Werbepause bin ich schon in anderen Gefilden.
Im Schlafzimmer mag ich auch keinen Fernseher.
Tu deinem Knecht das Fleisch aus der Suppn fischen und ein paar Nudeln rein, vielleicht isst er sie dann lieber.
Fange jetzt an zu leben und zähle jeden Tag als ein Leben für sich (Seneca, römischer Philosoph) -
geschrieben 1225980925000
hob i ois probiert,
mit Gemüse ohne Gemüse mit Fleisch ohne Fleisch, mit Nudeln ohne nudel, gseicherlt sogor, wegn der Flankal, nur im Häfal hob is erm no net greicht, - erm is schlecht. - der Knopf hot gestan Mittog is letzte gessn.
? Wa hoit scho guat waun a außa Tee no wos im Mogn hot.
geschrieben 1225981021000
Los eam i Ruah wann eam schlecht is :angry1: . Denk noch ,wie Du des mögn host ,wann´st krank woarst :anger:
Frog eam wos a mog
Einem frohen Gemüt lacht die Sonne auch bei Regenwetter.